۲۴ زندانی در جریان بازدید قضات محاکم قضایی استان خراسان جنوبی از زندان مرکزی بیرجند آزاد شدند

11:14 - 22 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۷۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۴ زندانی در جریان بازدید قضات محاکم قضایی استان خراسان جنوبی از زندان مرکزی بیرجند آزاد شدند
دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و قضات محاکم قضایی از زندان مرکزی بیرجند منجر به آزادی ۲۴ زندانی شد.

خبرگزاری میزان_ دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و قضات محاکم قضایی از زندان مرکزی بیرجند منجر به آزادی ۲۴ زندانی شد.

دادستان مرکز استان در حاشیه این دیدار گفت: با توجه به تاکید ریاست قوه قضاییه، دادستان کل کشور و سازمان زندان‌ها دیدار قضات محاکم قضایی از زندان‌ها به طور ویژه انجام می‌شود که در این دیدار‌ها زندانیان بی واسطه با قاضی پرونده مشکلات و درخواست‌ها خود را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نسائی زهان با بیان این که سیستم قضایی به دنبال پرونده سازی نیست افزود: دستگاه قضایی در این نوع دیدار‌ها بانگاه کمک به زندانی و ارفاقات در چهار چوب قانون را مد نظر دارد.

وی عنوان کرد: در این دیدار ۴ ساعته از زندان مرکزی بیرجند سعی کردیم از تمام قضات در تمامی حوزه‌ها قضایی حضور داشته باشندکه درخواست‌ها زندانیان به خوبی شنیده شود و همکاران قضایی در چارچوب قانون تصمیم گیری کنند.

دادستان مرکز استان با اشاره به این که ۲۴ زندانی که زیر ۶ ماه حبس بودند آزاد شدند و تعدای از زندانیان که شرایط قانونی برخوردار بودند به مرکز اشتغال زندان معرفی که با انعقاد قرارداد در بیرون زندان مشغول به کار شوند که هم در کنار خانواده و هم بتواند برای خانواده خود معیشتی محیا کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *